laatste zaken....... - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu laatste zaken....... - Reisverslag uit Wierden, Nederland van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu

laatste zaken.......

08 Februari 2016 | Nederland, Wierden

Nog 3 nachtjes slapen en ik ga op weg naar Vietnam.
Voor sommige mensen al duidelijk waar ik naar toe ga, voor anderen nog niet.
Ik ga naar Da Nang, de 3e grote stad van Vietnam met ongeveer 1 miljoen mensen. Daar ga ik 3 weken werken voor een organisatie, in een opvanghuis voor straatkinderen, gehandicapte kinderen, oudere mensen zonder familie en weeskinderen.
Ik heb er reuze veel zin in, ook al is het vreemd om 3 weken zonder mijn mannen te zijn. We gaan het allemaal zien. De tas is gepakt, lijstjes zijn doorgenomen en de kinderen beginnen eraan te wennen dat mama nog even druk is en ik heb net de laatste boodschappen gedaan!
Ik vind het leuk om een blog bij te houden voor mijn vrienden en allen die mij financieel ondersteunt hebben. Ik hoop ze dan te laten zien wat ik met het geld hebben kunnen kopen en regelen! Nogmaals dank....
Ik moet nu nog 2 dagen werken en mijn volgend bericht zal vanuit Vietnam zijn!

• 08 Februari 2016 - 20:57

Anja:

Super Ingrid-Marie, we wensen je nogmaals een goede reis en heel veel plezier en succes.
    We gaan je zekers volgen!

• 08 Februari 2016 - 21:13

Kristel:

Erg leuk om je via deze link te kunnen volgen. Succes met de laatste voorbereidingen voor deze bijzondere reis...met een geweldig mooi doel...aandacht en liefde voor de kinderen daar...veel succes en sterkte...groot respect!!

• 09 Februari 2016 - 09:45

Monique:

Goeie reis IM en heel veel plezier. X

• 09 Februari 2016 - 10:32

Marian:

Super veel plezier .geweldig dat je dit doet voor de medemens....TOPPIE

• 09 Februari 2016 - 16:55

Ronald En Ingrid:

Tsja. Dit kan er maar 1 en dat doet er maar 1 althans die wij kennen. Respect dat je dit doet echter wij wisten dat je voor de medemens ook in deze landen wat over hebt. Wij zijn trots op je.

• 10 Februari 2016 - 18:47

Jeroen:

beste Ingrid- Marie Als er meer mensen zoals jou zouden zijn, dan hadden wij een betere wereld

• 11 Februari 2016 - 10:40

Henk En Gerdien:

He Ingrid Marie

Wij wensen jou een goede en rustige reis. En wat zullen ze blij zijn met zo,n kanjer als jij.Geboren engel.Je moet het maar kunnen.

liefs van ons.

• 12 Februari 2016 - 08:07

Linda:

Een hele goede reis en veel succes in Vietnam. Hopelijk kun je daar nog wat meisjes blij maken met mijn spulletjes.

• 14 Februari 2016 - 19:25

Riky Wissink:

Hoi Ingrid-Marie,

Heel veel succes en plezier bij het helpen van deze mensen en kinderen in een land zover van ons vandaan. Echt iets voor jou. Geniet ervan. Groet, Riky