Danang - Reisverslag uit Thôn Hòa Yên, Vietnam van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu Danang - Reisverslag uit Thôn Hòa Yên, Vietnam van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu

Danang

Blijf op de hoogte en volg

14 Februari 2016 | Vietnam, Thôn Hòa Yên

Zo, ik ben er!!! Even een misverstand op het vliegveld.... Stond ik daar alleen! Op een gegeven moment maar een taxi genomen naar het adres wat ik had. Bleek een kantoor te zijn en gesloten! Een buurman kwam te hulp en regelde wat over en weer!
Daar was meneer Viet aan de telefoon, verontschuldigde zich en ik werd op gehaald om nu echt naar het vrijwilligershuis te gaan. In dit huis wonen 3 Vietnamese meiden en op dit moment 8 vrijwilligers. Omdat het Valentijn is, het nieuwjaar is ( jaar van de aap) en er 4 nieuwe vrijwilligers zijn,... Gaan we uiteten! Met stokjes dus ff wennen om je patat zo te eten. Daarna kwam er een pan met bouillon op tafel en daar werden groente en kipstukjes in gegooid om te koken. Niets wordt hier weggegooid dus ook de kop en de strot ging in de pan?!?! Wie zal de gelukkige zijn die dit op zijn bord krijgt? Ikke niet in ieder geval..,, beetje vegetariër geworden. Wel heel bijzonder om zo met een grote groep samen te zijn. De meesten zijn al langer hier en blijven ook een tijdje. Ik deel mijn kamer met een andere vrouw, geloof uit Zwitserland en de enige jongen slaapt bij ons. Wel ruime kamer en twijfelaar...
Morgen eerst de oriëntatie....

  • 14 Februari 2016 - 19:00

    Marian:

    Fijn dat je er bent en gelukkig wat gewend bent met reizen...geen stress.komt wel goed en dan maar direkt uit eten met een goed gevulde soep;)nu aan de bak dan maar succes... Gr uit Holland.

  • 14 Februari 2016 - 20:01

    Anja:

    Fijn dat je er bent! En meteen met de hele groep uiteten, dat is een mooi begin!
    En wees blij dat de kip niet over de soep is gevlogen. Je moet goed eten!
    Veel succes en plezier morgen! Hier veel natte sneeuw vandaag bah!

  • 14 Februari 2016 - 21:00

    Nelleke:

    Hoi Ingrid-Marie,
    Ben blij dat je veilig over bent. Lijkt mij zeer bijzonder om mee te maken. Wij hebben nu eindelijk winter. Ook een avontuur om morgen op tijd op het werk te zijn.
    Arthur en ik zijn druk met de voorbereiding van het feest. Als je terug bent zullen we het nog een klein beetje over doen voor je.
    Take care.

    Nelleke

  • 15 Februari 2016 - 09:52

    Kristel:

    Mooi dat je veilig over bent! Goed begin...uit eten met de groep...die kippensoep en patat met stokjes eten lijkt me bijzonder smakelijk haha... wat schrijf je leuk, krijg er gelijk allemaal beelden bij :) Veel succes!!

  • 15 Februari 2016 - 11:19

    Arjan:

    Hai Suus,

    Goed gedaan joh! Erg veel plezier en ik blijf je volgen. Lief dat je me een appje stuurde.

    Dikke zoen, Arjan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Thôn Hòa Yên

Mijn eerste reis

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2016

thuis!!!!!

04 Maart 2016

Matrassendag!!

03 Maart 2016

Laatste week....

29 Februari 2016

Weekend!!!

24 Februari 2016

Mens, overal gelijk!

Actief sinds 01 Feb. 2016
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 11200

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: