geland !!! - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu geland !!! - Reisverslag uit Xóm Chiếu, Vietnam van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu

geland !!!

Blijf op de hoogte en volg

13 Februari 2016 | Vietnam, Xóm Chiếu

Nadat ik al mijn lijstjes voor vertrek onder controle had, zou ik kunnen gaan naar station Wierden. Zou? Ja,... De NS stond niet op mijn lijstje! Stroomstoring en geen trein in Wierden. Dus hup hup naar Rijssen. Tuurlijk deed mijn ov chip het niet maar Jaap regelde snel een kaartje! Dikke knuffel voor allen en gaan... In Dubai even benen strekken doorvliegen naar Ho Chi Mingh City! Dood moe mijn bed in en nu op stap in de stad. Heerlijk om de Aziatisch geur weer te ruiken, iets minder om het het gespuug om me heen te horen! Maar dit is Azië !!! De temperatuur is wel ff een overgang.... Van 5 graden naar 35...
Maar ik ben er en voel me super! Morgen vlieg ik door naar Da Nang!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Xóm Chiếu

Mijn eerste reis

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2016

thuis!!!!!

04 Maart 2016

Matrassendag!!

03 Maart 2016

Laatste week....

29 Februari 2016

Weekend!!!

24 Februari 2016

Mens, overal gelijk!

Actief sinds 01 Feb. 2016
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 11212

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: