Matrassendag!! - Reisverslag uit Thôn Hòa Yên, Vietnam van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu Matrassendag!! - Reisverslag uit Thôn Hòa Yên, Vietnam van Ingrid-Marie - WaarBenJij.nu

Matrassendag!!

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2016 | Vietnam, Thôn Hòa Yên

Vandaag was het zover! Het is me gelukt met behulp van jullie natuurlijk om de helft van het centrum, de mensen van een matras te voorzien!!

Iedereen zat vol spanning te wachten op de vrachtwagen ! En daar kwam hij. Even organiseren wie welke maat nodig had maar het is gelukt!

Echt....GEWELDIG!!!

Vervolgens mijn laatste ronde hier op het sociaal support centrum. Een ieder goedendag zeggen en de laatste knuffels uitgedeeld. Dag mensen ! Ik ga met een lach om mijn mond en in mijn ooghoek een traan!

Vervolgens kreeg ik in ons huis een oorkonde voor mijn werk van MR. Viet en een mooie sjaal als aandenken. Toen tijd om op te schieten voor de weekendgangers. Afscheid nemen alweer. Ik houd er niet zo van maar ja,...het is goed. We gaan een ieder weer onze weg.

Ik ga mijn tas inpakken en stuur nog wat laatste foto's. Bedankt voor het lezen van mijn blog want na vandaag houd het op. Mijn belevenissen in Wierden zijn leuk maar niet zo verrassend als hier. Dus ik stop met schrijven....

Bedankt nogmaals en tot in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Thôn Hòa Yên

Mijn eerste reis

Vrijwilligerswerk

Recente Reisverslagen:

06 Maart 2016

thuis!!!!!

04 Maart 2016

Matrassendag!!

03 Maart 2016

Laatste week....

29 Februari 2016

Weekend!!!

24 Februari 2016

Mens, overal gelijk!

Actief sinds 01 Feb. 2016
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 11209

Voorgaande reizen:

01 Februari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Februari 2016 - 05 Maart 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: